... aj?

Som sagt ... aj?

Idag har jag tagit vaccinet mot svininfluensan. Aj, har jätte ont i armen... aoou... var tvungen att lägga något kylande på det... men det blev inte bättre :'(
Men en grej var himla roligt, när Vewe skulle ta den så fick hon en "gubbe". Hon satte sig och var jättespänd. Min gick fort så jag gick för att lugna ner henne. Då sa mannen "Så du fyller år i februari?" och stack sprutan i henne och Vewe han typ knappt på att reagera och sa typ "VÄNTA VÄNTA!" och sedan insåg hon att han tagit och börja typ öhh... jag vet inte... hon reagera jätte konstigt och resten av dagen så skrattade Mimmi och jag åt det ^^

Sen på kvällen så skulle jag och Mimmi guida de som kanske ska börja i KsF, med deras föräldrar. det blev lite krångligt i början men sedan sedan gick det ok faktiskt. Det var himla roligt att svara på frågorna! Sedan så åkte jag och Mimmi tidigare än tänkt men jag hade så himla arg och så skulle hon hem så... då åkte jag också.

//Bianca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0