Besök...

Snöö!

Hehe, det snöar för fullt där ute och kalt är det också! *Burr burr*, hihi, men jag gillar det. ^^

Idag så var skulle jag jobba som elevguide till några som kanske ska börja i min skola nästa år, för deras skola ska läggas ner. I alla fall jag har haft ganska mycket fördommar om de i den skolan och jaa... de visade sig vara helt rätt! Tex så stirrade en kille på mig och Sofflan hela tiden! Jag lover, scary :Z. Och de pratade typ hela tiden och deras ena lärare upprepade hela tiden mitt och Sofflans namn, som om vi inte redan hade skämt ut oss. Ja, sen när vi skulle gå hem så började några killar mucka med Madde, och det slutade med att Madde fick en sulad snöboll i ögat! Och läraren reagerade knappt! Sh*t!

Jaja, lite roligare saker nu då! Har börjat skriva min egen fortsättning på Twilight-böckerna ur Nessies synvinkel. Tänker lägga upp ett kapitel då och då, men rekomenderar att man har läst ALLA böckerna först.

//Bianca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0