JULLOV!

It's JULLOV(e)!

Jippi!

Hehe, hade en ganska OK julavslutning faktiskt, slutade tio över tio ungefär, fast vi skulle slutat halv xD, haha!
När vi var med bg (basgruppen/klassen) så var det ganska tråkigt, men sedan på konseren (?) så blev de roligare! Speciellt i slutet när några lärare och två elever körde en rocklåt! Hehe, älskar den! Tyvärr så fick jag inte med den på film för mitt minne är fullt men ska be Joey skicka över den sedan ^^

Några bilder;


hehe, fint Bianca xD


Vårt fina lilla snöstorm utan för skolan (från igår)


Jag vet, bilden är sååå himla ful men så här röd blir jag när det är kallt :Z (i går)

//Bianca

P.S. Det var - 10*C när jag gick till skolan nu är det - 8*C, kallt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0