Lite Julbilder

Hejsan,

nu kommer lite julbilder som jag själv har tagit. Inget är på mina julklappar man måste verkligen komma ihåg att fota dom.


Älskar den här bilden! Sånn himla snygg skärpa på kameran!


Jag och min syster, vi blev ganska ljusa... men det är nog den bästa bilden mormor någonsin tagit xD


Det fina snötäckta landskapet från vardagsrummet


Vår gran, ganska fin va?


Några av klapparna

Hmm... ja det var väll det. Jag har flera egobilder men jaaah... nää dom tänker jag inte visa.

Såg på da Vinci koden nyss. Inte så himla bra, men men... jag har ju läst ut boken precis så jag visste ju hur det skulle sluta. Fast... den slutade faktiskt annorlunda. Jaja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0