Öhh... Soffi-dag

Hej,

har varit med Soffi hela dagen. Först så badade vi på Eriksdalsbadet och sedan åkte vi hem till mig och kollade på Twilight (inte hela sanningen men ni får nöja er med detta).

Jaja, när vi var och badade så åkte jag, Soffi, min syster Olivia, hennes kompis Emma och min pappa. Först simmade vi bara och efter ett tag så sa pappa att vi skulle få 100 spänn var om vi hoppade från 5:an. Alltså i hopptornet. Vi tackade ja och klockan tolv när hopptornet öppnades gick vi in och värme först upp med ettan och
sedan trean. Inget av det var läskigt (ofc), Olivia hoppade dock av direkt vid trean. Men när vi kom till femman så var alla inte så säkra längre... det slutade med att Emma hoppade först och sedan ville hon hoppa åttan, men tyvärr vågade hon inte det. Soffi hoppade sedan och det gick bra. Sedan sade Soffi att ifall jag inte hoppade från femman innan klockan blev fem i halv så skulle jag var tvungen att rulla mig i snön, i bara bikini! Aah! Så jag hoppade fem sekunder innan klockan blev så mycket. Men pappa hoppade aldrig, fegis. Hehe, jag retar honom. Så nu är jag 100 kronor rikare!


Nice Bibbih ^^



Förresten, var är du Ida? Har du övergett mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0