Studiedag

Haha!

Idag har jag studiedag! Haha, om mindre än en timme ska jag åka till Vewe och då ska jag, hon och hennes kompis åka till hennes stall. För hon har ridlektion, och hon har chatat (stavning?) på mig och mina kompisar hela terminen på att vi ska hänga med... och nu har min fotboll slutat så då tänkte jag att det var dax. Sen nästa vecka ska jag kanske också med, fast då är det två timmar, så jag vet inte...


Så här såg himlen ut i förrgår... som ur en saga eller hur?


Älskade frost... (Bianca ♥ Frost)


Lite mer...

//Bianca

(Min maskot ^^)


Kommentarer
Postat av: ida

tjatat

2009-12-04 @ 15:33:53
Postat av: Bianca

Tack, jag är usel på stavning ibland xD

2009-12-05 @ 11:06:34
URL: http://leonesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0