Åååå!...

Helluuu!

Nu fick jag plötsligt massor av fantasi! Konstigt... men så är väll jag.
Kollade på headern (förslagen, för det är väll dem som öhh...? någon lagt upp), snygga! Ta det ni känner för ^^

Och så kollade jag lite på bilderna på mig och Ida (asså olika...) och märkte att vi är nog ganska lika... fast det har jag ju redan nämt men det slog mig igen... jag tycker det är ganska undlig... jag måste vara klonad eller något liknande...

Idag så var jag i skolan, ofc. Skulle redovisa spanskan men lyckades inte, haha, inget att vara förvånad över. Tror jag...? Jaja, ska fixa det imorgon...

Är faktiskt ganska arg just nu, har inte fått mina böcker! (Ljudet av ditt hjärta och Så länge vi båda andas) Ååå, vad arg jag är! Jag som trodde det skulle komma idag! Hjälp! Jag kommer *pip* slå sönder min dator i frustration!

//Den arga Bianca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0