ÄAIK avslutning

Hejsan,

Idag har jag varit på min fotbolls avslutning, alltså föreningen inte själva lagets utan den är på torsdag.
Som sagt, det var tråkigt som vanligt. Först visades ett bildspel (och våra tränare lade inte in någon bild på oss >:(), och sedan började allt. Lagen går upp och får pris så som "Årets spelare" och "Hederspris", ibland kan det förekomma andra också men det är inte i alla lag. Och ja, vi fick gå upp två... *dampar loss på lottningen*. Och det är inte roligt att göra det så får man nämligen vänta i en hel evighet på att få åka hem utan att ha någonting att göra. Men det blev roligare i den 50 minuters långa pausen som jag och mina två Matildor tillbringade på att gå till Willys för att äta korv. För om man äter där alla andra gör det så får man stå i en förbaskat lång kö! Sedan började det igen och slutade 14:15 typ... de drog över 15 minuter. Men nu är det överstökat så... Tack gode gud! (LoL)

//Bianca

(skrev igår)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0