Ärtor

Heellojsan!

Bloggade inte igår, är helt uppslukad av min bok! Haha, jag lovar den är jätte rolig. Läs den! (Ljudet av ditt hjärta)

Idag hade jag en helt vanlig dag, den gick fort fram och innan jag visste ordet av det så slutade vi... konstigt...
Men IB var rolig när vi hade föreläsning om hur SO-uppdraget skulle se ut, vi pratade och pratade och sedan så började vi komma in på grekiska filiosofer (jag tror det var något sånt), och då berättade han om en gubbe, som hette något på P... typ Phytagoras eller något sådant. Han hade iallafall gjort upp regler till sig själv, t. ex. att man inte fick sätta en svärd över elden (då kan man ju inte smida svärd -.-*), bakom hans hus låg en odling av ärtor, ganska normalt kan man tycka men nu kommer det... Jo det var så att rommarna kom för att ta över området. De sade åt gubben att gå över odlingen med ärtor, men han tyckte inte om ärtor och då kom en av hans regler in att han inte typ fick gå över eller äta ärtor! Rommarna blev arga och dödade honom, sjukt va? Sofflan och jag satt resten av föreläsningen och fnissade och sa typ ärtor hela tiden. Då hörde IB det och sade "ärtor" och vi började skratta ännu mer. Vi är lite konstiga ibland måste jag säga... skratta åt ärtor... -.-'

Ja och nu Ida så ska jag säga dig en sak! Känn dig MMS bombad i 30 dagar! Mohahaha!

//Bianca

PS inga foton tyvärr...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0