Lockiga Bianca

Tjoosan Hoojsan!

Idag hade vi simmning på gympan, vi skulle simma 400 meter valfritt och 100 meter ryggsim. Gissa hur ont jag fick i nacken! *Pip*-ont! Det kändes som om hela min nacke var böjd... åå hatar att simma ibland, men jag klarade det så jag får väll vara glad över det ^^

Idag har jag städat min rum *stolt*, ingen storstädning men ändå! Sedan fick jag en lustig kick, jag ville lockahåret! Undligt, men jag gjorde det... jag är lite konstig när jag får sånna kickar **
Jaja, här får ni några bilder på mitt lockiga hår:

Innan:


Efter:






Vad tycker ni? Kommentera ^^


En bild jag ritat själv, hade inget att göra X)

//Leonessa Bianca

Kommentarer
Postat av: ellinor

gud vad fin du var i lockigt hår ! :) <333333

2009-11-25 @ 20:43:00
URL: http://eeeellss.blogg.se/
Postat av: Bianca

Tack <3

Tyvärr blev det inte lika bra idag suck

2009-11-26 @ 15:41:46
URL: http://leonesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0