Let's have some fun...

Hejsan Hoppsan trall all all aa!

Skola som vanligt idag, fast allt började med filmen 'Oliver Twist' (8:30), den är två timmar lång så vi satt och kollade på den till ööhh... 10:45 tror jag... aa haha. Den var faktiskt mycket bättre än boken men när Oliver grät såå... såg det ganska konstigt ut, LoooL. Haha, nää jag menar allvar! Men han var himla sööt, undrar hur han ser ut nu tre år senare... han är säkert också 96:a. Synd att han inte är född i Sverige och är svensk, så hade jag lagt mig framför hans fötter och buggat. Jag menar det, han är verkligen söt! Jaja, annars var dagen som vanligt fast vi slutade klockan ett, jippi! Och ja just det ja! Jag ska lägga ut min och Mimmis redovisnings guide. Here it comes:

Redovisningsguide till alla i KS (Kunskapsskolan), även kallat att hoppa fallskärm:

Steg ett:
Du gör iordning all säkring på din fallskärm och kollar så att allt är bra.
Du pluggar på allt du behöver kunna

Steg två:
Du sätter på dig fallskärmen och gör dig beredd för att hoppa
Du skriver upp dig på tavlan och väntar på att det är din tur

Steg tre:
Du börjar springa
Det är din tur och läraren kommer

Steg fyra:
Du hoppar, och hoppas på det bästa
Läraren öppnar munnen och börjar prata med dig

Steg fem:
Må det bära eller brista... hoppas på att du gjort iordning allt och att allt håller
Läraren förhör dig

Steg sex:
Du krachar i ett träd och kommer då på att du glömt något/ Du landar perfekt på marken
Du får IG och måste göra om steget/ Du får G eller högre och får börja på nästa steg

Vad tycker ni alla i KS (och alla andra)? Bra eller inte?

Ja, nu ska jag gå och duscha och äta. Ska ha 'Höstmys'-fest ikväll för kompisarna, roligt? Si, por supuesto! Ja, självklart!
Ska se på film och äta min al a pappa specialla (oxfile), mums mums!
Synd att du inte kan komma Ida... men jag kanske underhåller dig på något annat sätt under festen... Haha, vi får se!

//Bianca


Mitt skåp


Sofflans och Jojos fötter (måste verkligen fråga dem om vad jag får ta för bilder och inte...)

P.S. Jag tar några bilder på festen och lägger in ^^

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja Bianca, jag önskar också att jag var hos er, ska jag börja spara pengar till en Stockholm-Älvsjö resa tro?



Fina bilder, men över skåp din fuskis, vi måste stå ut med under skåp pust

2009-11-06 @ 22:30:37
URL: http://leonesse.blogg.se/
Postat av: Bianca

Haha, stackare...



Otroligt nog fick jag en resa tur-och-retur till Umeå resa! (Inte biljeten alltså men pengarna) När ska jag komma? :P

2009-11-09 @ 22:31:22
URL: http://leonesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0