Beroende...

Twilight-beroende Bianca här!

Och förlåt, jag tror hela mitt inlägg kommer handla om Twilight... Ni förstår jag har nästan läst ut andra boken, När jag hör din röst, började igår på eftermiddagen och har typ... 50 sidor kvar. Snälla, kan någon hjälpa mig!?! Jag är helt beroende! Jag lovar! Jag kan knappt sitta här och blogga, tur att det är ett bra avsnitt av Magi på Warvely Place, tummen upp för det!
Hade No-prov idag (saknade min kära bok då...), det gick faktiskt ganska bra. Blå pist/G får jag nog, enligt min uppfattning. Och på PH:t så började jag och min vikarie Monica prata om Civilaitionon (stavning?) angående SO:n, för att få röd/svart pist/ VG/MVG, och hon undrade vad jag sattsade på i en ny stad o.s.v. Haha, det var faktiskt ganska roligt, tills vi lämnade ämnet...
Orkar inte leta efter ett roligt klipp på youtube...

//Bianca (som om ni inte visste det -.-*)

Image and video hosting by TinyPic
Edward Cullen och Bella Swan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0