Födelsedagsbarnet Bianca

Hello!

Idag är det min födelsedag! Jippi! Det här fick jag:



Converse-väska, plånbok, sköna tofflor, gifflar, en privat kurs i sminkning från Make up store och 495 :- till smink därifrån, en tidning från Make up store, en fin nessesär 'handgjord' av min lillasyster, ett par stövlar (Tamaris), en klänning från italien (från min pappa)

Jag tror att det var det, vad tycker ni? Bra presenter? Det tycker jag i alla fall.

Vaknade av att min familj sjöng 'Ja må hon leva', tur att jag inte vaknade innan, det är såå himla jobbigt då... Sen fick jag bråttom till skolan, men mamma skussade mig i hennes nya bil (kommer bilder snart). I skolan så var allt bra tills vår vikarie märkte i Vewe's dagbok att det stod "Bibbis födelsedag!", då undrade hon vem det var och när hon fick reda på att det var jag så sjung klassen för mig och Monica (vikarien) sa att alla skulle göra något fint till mig eller säga något fint. Och jag ska säga att det finaste var typ när Oscar gav tillbaka min penna som han lånat sedan i måndags, fint? Öhh... jag vet inte riktigt. Sen var allt bra och Sofflan, Jojo, Vewe och jag satt och hade roligt med Sofflans mobil, den har nämligen en slags inspelningsgrej som gör att man kan göra om ljud, och gissa hur mycket vi skrattade? Mycket! Sen så åt vi, det blev Chick'en Nuggets! Wiiii, vad gott det var! Mums mums! Sen hade vi gympa och då himlade jag i 'team Blå', och vi vann allt! Tack vare att jag fyller år tror jag minnsan! Sen åkte jag hem med mammas bil igen och hemma åt jag gifflarna, mums mums! Och nu sitter jag här och chattar med Ida :P och tar imot sms från alla som vill gratta mig :) Haha, det är två stycken hittillis ^^

Några bilder som jag tagit (idag och några andra dagar):


Mig


Mig


Mig


Tåget som vi åkte med till gympan


Mina vänner


Sofflan och Jojo knuffas


Mig


Höstbild


Jag i mammas bil

Ja, det var väll allt? Kommentera gärna :)

//Bianca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0