Första advent 09

Glad första advent! (eller vad säger man?)

Håller på och trixar på gimp, har lite tråkigt... -.-'

Min mamma och syster är ute och sätter upp lite julbelysning, medans jag sitter här... haha, men det är mitt val ^^. Har köpt Twilight-tidningen! Men den handlar mest och filmerna, tråkigt... hade väntat mig lite mer om böckerna så att säga... men det är ju jag i ett nötskal :P

Snart ska jag julbaka! Men det blir bara lussekatter, men i veckan ska jag göra lite pepparkakor. Mums! Haha, jag sucktar rent ut sagt efter lite julmys, vi ska typ dricka glögg ikväll också, så det blir verkligen en invigning. Tyvärr så får jag nog ingen julkalender... men, när man är 13 är man kanske för gammal för sånt? Jag vet inte riktig, det kommer kännas konstigt utan den...

Här kommer några header jag testar att göra på gimp, vad tycks?

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Jag ska ta bort den delan som blev över på alla, men först måste jag hitta ett sånt verktyg...

Vet ni vad jag märkte nu? Det är hur dimmigt som helst ute! Otroligt...


Hmm... gick och bakade lite ett tag, men nu är jag här igen ^^

Måste fixa lite julmusik till julen, någon som har något förslag?

Nu ska jag läsa lite i Twilight-tidningen och sedan ska jag gå ut med hunden.

//Bianca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0