Hål timme

Hej alla!
Ida som skriver, ja, hej igen förresten, jag tänkte berätta lite om oss.

Villka är det som bloggar?
Svar: Jag (Ida) och Bianca.
 
Ida - 13 år från Umeå
Bianca - 13 år (den 4 November) från Stockholm.

Vi båda träffades via nätet för ca ett år senare.Nu brevväxlar vi. Vi har aldrig träffats men
I alla fall jag hoppas på att vi en dag får träffas.


Blogg namnet, hur kom ni på det?

Svar: Jag och Bianca ville starta en blogg och vi kom överrens om att vi skulle ha ett Italienskt namn.

Leonesse = Lejoninnor

.

jag hoppas ni förstod vad syftet var med "frågorna"
Om ni undrar så har jag hål just nu och gick hem och nu sitter jag här.

:3

//Ida


Kommentarer
Postat av: angelica

äre bianca strömberg?

2009-11-03 @ 15:57:02
Postat av: Ida

Nej, en annan Bianca. ;)

2009-11-03 @ 16:00:32
URL: http://leosse.blogg.se/
Postat av: Bianca

Aa :P faktiskt en i stockholm

2009-11-03 @ 16:17:19
URL: http://leonesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0