Hallo

Hej alla

Ida här ;)

Idag bevisade jag att de där IQ-testet inte stämde,
(förlåt, men jag är fast besluten på att jag inte ska måsta söka hjälp)
Ellen hade ett hänglås på sin nyckel knippa, ett sådant där med kod.
Jag frågade om jag fick försöka lösa det, jag fick sa hon.
Jag började och fem minyter senare hade jag löst det.
Först trode ingen på mig dom sa bara :"Ida?Du?"
I mina öron låter det trovärdigt.

Vi hade NO idag, och vi har börjat öva inför våran lilla pjäs.
Helt ärligt. Jag, Emma B, Hanna, Julia, Elias G (vist var det G?) och Axel, kommer ha det
bästa framförande så det så!
Mer avslöjar jag inte, ifall det skulle vara någon liten spion
i en annan grupp som läser .o.O.

Svin ihunflensan
Ska ni vacinera er?
Jag ska göra det ikväll.
Våran farmor och farfar känner en
som jobbar på sjukhuset, och när de
blandar vaccinet måste man vaccinera
det samma dag, annars är det förstört.
Jag tvekade först lite. Men kom att
tänka på att min mormor har ju
cancer och har inget immun försvar.
Om jag får det och smittar henne,
skulle jag aldrig kunna förlåta mig
själv.
Jag ska ta det, för din skull mormor (L)

:3

//Ida

Kommentarer
Postat av: Bianca

Jag sak inte ta vaccinet, tror jag... Aja min mamma och pappa verkar tycka att det är onödigt och min skola är ju en friskola så vi får inte vaccienera oss där... men det är ju alltid bra! var inte orolig, jag håller tummarna för dig! < 3

2009-11-05 @ 17:51:29
URL: http://leonesse.blogg.se/
Postat av: Ida

och så vart det inställt, ska ta om en vecka istället,,,

2009-11-05 @ 19:44:48
URL: http://leonesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0