Helluu

Helluu!

Lyssnar runt lite på youtube, har ganska tråkigt... men ska snart börja läsa lite ^^

Idag har jag varit i skolan, ofc. Och varit otroligt hes! Jag kunde knappt prata, bläää jag som aldrig brukar vara hes... iallafall jag hade vi hade dans på gympan utan killarna som fick simma istället. Mohahaha! Fast det är vår tur nästa vecka -.-'. Och på dansen så dansade vi först lite cowboydans, haha det var ganska roligt, sedan fick vi sätta ihop våran egen. Jag gjorde det med Joey och Sofflan, det gick ganska bra men jag var ju så himla hes så när jag skulle säga till Joey att lyssna så blev jag helt slut, jag lovar er! Jag kunde inte skrika... och jag som brukar kunna göra det ¨¨. Sen hade jag inget mer roligt i skolan och Soffi kom hem till mig efter. Vi pratade mest om mitt favvoämne, TWILIGHT!

Nu orkar jag inte skriva mer, lägger in dagens klipp senare.

//Den hesa Bianca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0