Hemstudiedag

Helloo!

Idag har jag hemstudiedag (HSD)! Jihuuo! Och vi får själva bestämma vad vi ska göra, jag ska göra klart en spanska grej på datorn och ett uppgiftsblad och sedan ska jag skriva NO labben klart. Jag är klar med det första och ska snart göra den andra spanska saken, och jag skriver lite på labben. Fast det går inte så bra... Sedan när jag är klar ska jag skriva lite på "Kristallblomman", min berättelse om Jonna som förs in i hennes älsklingsbok och ändrar hela berättelsen. Roligt? Haha, jag har skrivit en del. 4 A4-sidor på datorn tror jag. Fast jag skriver typ aldrig.

Några bilder från igår och förra veckan:


En brunn på vägen hem


En suddig bild på mig


En konstig bild på mig ^^


Veckans enda sol ♥


Min lilla rullmaskin på tekniken


Några klasskompisar -> Sofflan är den lillatjejen

//Leonessa Bianca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0