Lördag en

Hej blogg:n!

Idag var jag på stan med Emelie. Jag köpte ingenting, men Emelie hittade en söt tröja på H&M, en färglad tröja med ränder.

Vi gick och åt på något konstigt ställe, det var åvanför bio:n i skellefteå. Jag åt toast och drack coca cola.

Sedan for vi hem till Emelie och hon visade mig HELA skolkattalogen. villka´hon kände eller gått i samma klass som. jag hittar inte på när jag säger att det var minst en från varje 7:a i hela Skellefteå, sedan visade hon mig ett klass foto och pekade på en kille, och sa "hah, vi är tre mening med han" jag tänkte efter och fn också, det hade jag ju glömt, det var ju den snygga killen från släkt träffen för tre år sedan, han som vi spelade innebandy med och som vi bråkade om utan att han viste om det.

ja, mormor kom och hämtade mig och vi for på coop och handlade, där hittade jag en kok bok som hette : fisk&skaldjur. jag tänkte att den passade pappa och det är ju fars dag imorgon *yey*

Vi ska baka tårta och vi har köpt massor med glacyr och glass- mums mums...

Jag hoppas ni fattade ngt, men KRAM!!!

:3

 

//Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0