Men ah!

Hej blogg:n!(Ida här)

Igår

åkte jag och min lillebror hem från Skellefteå.
Vi mötte mamma och pappa på buss stationen i Umeå,
vi for vidare hem till farmor och farfar som bor i Sörmjöle.
Vi åt middag och när vi skulle hem, han vi 100 meter och sedan stannade bilen.
Vi fick inte igång den så jag och Aragorn gick till baka till farmor och farfar,
Gustav kom senare, men ja, jag hoppar över det onödiga nu...
Vi fick ta bärgnings bil (stavning??) och kom hem runt  23:oo

Idag

Var Frida sjuk, Krya på dig!! (L)
Ja,,,,, hm,,,,
Var med Bianca efter skolan och jag råkade sabba allt jag kom åt -.-" sorry Bibbi (L)
Städade på jobbet och är nu hemma.

Imorgon är det bestämt, jag ska ta "svin sprutan" önska mig lycka till så ses vi snart
PUSS!!!

:3

//Leonessa Ida

(PS: vet någon om det kostar att ha den "nya" msn? jag orkar inte läsa -.-")

Kommentarer
Postat av: Frida

Tack Ida tror att jag kommer till skolan imorgon <3

lycka till!! (L)

2009-11-10 @ 13:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0