Ny frisyr by Hanna

Tjoohoojsan!

Idag har jag klippt mig på Altoego, där min mammas frisör Hanna klippte mig!

Innan:


Efter:


Vad tycks?

Sen när vi åkte hem, så skulle vi ta bussen. Och då ska två fullgubbar åka med oss, då sa min mamma "vi går på efter dom så att vi inte behöver sitta bredvid", och gissa vad som händer? Vi får gå på innan och de sätter sig framför! F*n vad jag hatar sånna personer! Så där satt jag och mamma och höll på att kvävas tack vare dem! Sedan gick vi av på samma station och jag blev så himla rädd! Tänk om de följde efter oss?! Men som tur var så stannade de vid stationen. *pust*

Ikväll ska jag och familjen sitta först och mysa framför tv med Robinsson, få se hur den där stormen blev... Sedan ska vi kolla på Harry Potter och Halvblodsprinsen! Jippi! Äntligen, det var ett tag sedan, såg den nämligen på midnattspremiären så...

Dagens klipp:

Låten kom på tal vid frukosten...
Den är så himla skön! Videon ser så himla overklig ut, men det blir så himla bra ^^

//Bianca

Kommentarer
Postat av: eeeellliiiiissss :)):):):)):):):):))

ditt hår vart jättefint när det liksom stog upp på sidorna eller aah , du fattar nog haha ! :) :P <333

2009-11-29 @ 12:48:34
URL: http://eeeellss.blogg.se/
Postat av: Bianca

LoL,

tack!

Tyvärr står det inte upp längre, så jag plattar nog det imorgon ^^

2009-11-29 @ 16:16:09
URL: http://leonesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0