Ooo...

Ooo... vad mycket du bloggar Ida, åå och jag som aldrig skulle hinna det. Blää... du sätter press på mig!

Har haft fotbollsträning från klockan 18:30-20:00, fast igentligen skulle den vara en kvart kortare, men tränarna bryr sig inte... :(
Och duschat och ätit har jag gjort såklart också, annars skulle jag luktat 'blää!' nu och min mage skulle 'skrikit' efter mat. Det vill jag inte :S

Är inne och rollar lite, jätte roligt, typ... fast Jojo fattar typ 'nada', förlåt tjejen men det är nog så. Och tack Sofflan för 'sidan', det betyder så här mycket (---------------------------------------------------------------------...). tyvärr får det inte plats, men det betyder mycket! < 3

Måste sova snart tror jag, fyller ju år i morgon och jag börjar bli lite snozzie/trött.

God natt!
//Bianca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0