Sh*t, den är slut!

Läste ut 'När jag hör din röst' precis, och ni ska bara veta hur arg jag blir! Okey, boken var 'bra' och allt men jag är sååå himla arg på mig själv! Jag läser för fort och innan jag vet ordet av det så kommer jag läst alla Twilight-böckerna och då svär jag på att jag kommer börja gråta! Jag lovar er! Jag kommer det!

Bok: När jag hör din röst
Betyg: 8/10
Motevering: Början och slutet var så himla bra, jag förstog allt och ville inte läsa vidare... därimot mitten pariet... I HATE IT! Först Edward och sedan Jacob! Bläää! Och jag märkte faktiskt att boken är som bäst när Bella och Edwars är tillsammans, allt annat är... öhh? Hur ska man säga det? Inte dåligt, men defenitivt inte bra... något mitt i mellan... Ja helt enkelt, inte min favorit men ändå värd att läsa!

//Den nya Twilight-nörden vid namn Bianca

P.S. Min syster har börjat läsa 'Om jag kunde drömma', men då med muta... 150:- och en måltid på max när hon läst ett kapitel... Typiskt henne... ^^ 

Kommentarer
Postat av: Ida

Angående mutan om din syster,,, ska hon få 150 kr och en måltid på max, eller ska du få, om hon läser ett helt kapptiell?

2009-11-10 @ 15:58:09
URL: http://leonesse.blogg.se/
Postat av: Bianca

Hon ska få 150:- och hela familjen en måltid på Max ^^

2009-11-10 @ 16:05:16
URL: http://leonesse.blogg.se/
Postat av: anonym elr(Not) hehe ne de e Malin

Har Olivia börja läsa twilight ;O mahgaad :P

2009-11-10 @ 16:57:47
Postat av: Bianca

Molle! Jo, men med muta så... men jag frågade vad hon tyckte och hon tycker den är ganska bra! :D

2009-11-10 @ 17:41:13
URL: http://leonesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0