Snart är det slut...

Hejsan Hoppsan!

Är bara sugen på att lägga in något, snart är min födelsedag slut *snyft*.
Jag som vill fylla år hela tiden, men man har ju festerna kvar. Dom får man inte glömma! Synd att du inte kan komma Ida... för jag tror inte det skulle funka... typ...

Till Ida (orkar inte kommentera eller smsa):

Resturangen som vi var på, Grill Ruby, låg mitt i mot en affär som heter något med siden. Kalekå ligger typ bredvid och en annan söt affär med jätte fina saker i som heter... Blå Gun Gan, typ? Är det där?

Betyg om dagen:
8,9 av 10

Middagen:
6,5
Det var för att Browniesen innehöll nötter :( och nötter = bläää!...

Jaja, hörs!

//Bianca


Självportret 09/10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0