som sagt...

Veckorna flyger iväg. Långa dagar, mycket att göra, jag hinner inte med allt. Såp ni får förstå att jag inte kan blogga fullt så mycket som den första veckan. Ni vet att jag älskar att skriva, men när jag är trött eller inte har tid är det ingen vitts. Tycker man ska ha något att skriva i  inläggen för läsarnas skull, så ni vet - jag kommer inte blogga varje dag. Men jag ska försöka.

Hej förresten !! ♥

snart är det jul, jag önskar mig väldigt mycket böcker i år. Jag har läst alla jag önskar mig förutom några.. (1)
 ni ska få se dem här..

alla böceker i The Twilight saga (på svenska)





DEluxe-serien






Vampyrens märke serien



(jag har inte läst Sveket,)
(I deluxe serien har jag bara läst Deluxe och Rivaler-de andra har ännu inte kommit ut på svenska)
(Twilight serien har jag läst alla)


//Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0