Svininfluensan!

Help!

Imorgon ska jag ta sprutan mot svininfluensan! Aaa! Hoppas jag inte får biverkningar! Hoppas hoppas verkligen inte det! För sen på kvällen ska jag vara i skolan igen för att visa de kommade sexorna, eller kanske det är inte säkert att alla börjar men man får väll hoppas... eller kanske inte... det beror på.

Måste visa mitt schema för veckan:

Måndag: Slappa
Tisdag: Svininfluensanvaccin, skolan på kvällen
Onsdag: PLUGGA!
Torsdag: Studiedag, hundpromenad i segeltorpsskogen (troligen), följa med på Vewes ridlektion
Fredag: Musikprov, Teknikrapport in, vara med Filip (har inte varit med honom på en hel evighet!)
Lördag: Julhandla (troligen eller så blir det på söndag)
Söndag: Slappa

Jaja, nu orkar jag inte skriva mer...

//Bianca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0