svr

Hej Blogg:n!

helt ärligt, jag vet inte varför jag skriver blogg:n, ha-ha, men a,
det blir så,,, jaja,,,

svar på Biancas fråga som hon ställde nyligen:

Vi jobbade i grupper om människans historia.
Vi har något som kallas KO, som jag inte orkar berätta nu men,,,
Jag var med, Hanna, Julia, EliasG och EmmaB (Axel var aldrig med men a)
Vi jobbade om Homo Hibilis, alla skulle göra en pjäs och vi framförde vår idag.
Jag var berättare, Julia och EliasG Homo habilis, EmmaB Lejon, Hanna antilop.

A, jag orkar inte berätta mer nu men a,

Efter vaccin sprutan, jg är nu väldigt trött... jag börjar känna mig hängig, armen känns sådär typ vad heter det?
När man inte har någon kännsel?

Aja,,,,

tyäpp,,,, flummig'? -nej,,, trött...

:3

//Leonessa Ida


Kommentarer
Postat av: Bianca

ok ^^

2009-11-11 @ 20:23:42
URL: http://leonesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0