tbx

Hej igen!
det var ett tag sedan jag skrev, men i fredags var jag upptagen-vi såg film och idol...

igår, var jag med frida,,, vi gick på hokey match 

Björklöven-Växsjö.

Björklöven van i förlängnings perioden. 5-4,

jag har aldrig varit på hockey, men villken stämmning!
Själv tycker jag, att det bara är töntigt, att det alltid ska vara någon utvisad,
för att det blivit "bråk" så himmla onödigt, man sviker ju hela laget om man ska hålla på
och tackla alla xd

man får nog världens adrealin kick av stämmningen - hejja klacken, musiken, ,,,

Jag lägger in bilder från igår i nästa inlägg som förmodligen kommer-ikväll.

:3

//Leonessa Ida

Kommentarer
Postat av: emelie

det är Alva :D,, vi var ganska roade när vi tog bilderna,,:)

2009-11-15 @ 15:02:08
URL: http://emelliiiel.blogg.se/
Postat av: Fia

Hehe jag å elin tyckte dom skrek för mkt så vi va tvungen å gå x]

2009-11-15 @ 17:35:18
URL: http://mesheandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0