Thank you...

Hallåjsan!

Tack Ida för att du berättade lite, jag kommer aldrig ihåg sånt ^^
Idag har jag, öhh... varit i skolan? Aa såklart, och varit/är nervös inför morgondagen. Jag fyller år imorgon om vi vill veta det och ääh... jag blir alltid så himla nervös, typiskt mig om jag får säga min sak...

Tänker börja med typ favorit musik från youtube eller favorit klipp, vad tycker ni?

Kanske vill ni veta lite fakta om just mig? Vi tar det lite kortfattat:

Namn: Bianca W......
Smeknamn: Bibbi(h) eller Bibb eller Bibbz
Ålder: 12 år
Födelsedag: 4 november 1996
Bor: I Stockholm i Älvsjö (Sverige)
Hobby: Fotboll, läsa och datorn (ofc)
Diggar: Bra böcker, kompisar, fina gamla hus som är renoverade modernt, choklad
Dissar: När böcker tar slut, att vara sjuk, ha tråkigt, att vänta

Mer info? Kontakta mig :P

Haha, ganska tråkigt info jag vet men jag har så dålig fantasi nu. Måste liksom städa... *damp*

//Bianca

Image and video hosting by TinyPic
Bild på mig, i höstväder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0