Tur och otur

Hejsan Svejsan!

Böckerna har inte kommit än...

Idag hade vi idrott och inga andra KP, jippi! Innan idrotten gick vi hem till Vewe och åt lite gottis, mums! Och på idrotten kastade vi freespi (stavning?), ganska roligt faktiskt. Fast jag måste erkänna jag är inte så bra på det -.-'
När idrotten var klar så missade vi först tunnelbanan och sedan var nästa försenad så vi gick istället... 15 minuter tog det exakt, bra tid enligt mig! Sedan hade vi ingen ST eller PH så alla fick gå hem direkt! Yess!

Dagens klipp:


Älskar låten, är helt beroende... < 3

Några bilder från idag:


Mimmi, Vewe, Sofflan och Joey/Jojo


Vewe och Mimmi


Galna Vewe


Mimmi och Vewe


Vewes, Mimmis, Joeys och Sofflans fötter


Joey och Sofflan


Joey får 'damp'

Nu ska jag kolla på Twilight!

//Bianca

Kommentarer
Postat av: Ida

Du tar så fina bilder, bra Bianca, tunnelbanor ska man inte åka (L)

2009-11-11 @ 17:29:00
URL: http://leonesse.blogg.se/
Postat av: Bianca

Jooo, om man bor i storstaden så måste man det ibland :D

2009-11-11 @ 17:50:35
URL: http://leonesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0