Typiskt mig...

Hallåjsan!

Vet ni? Jag har blivit helt Twilight-beronde! Helt sjukt! Jag har nästan läst ut första boken och köpte just den andra, typiskt mig... verkligen typiskt mig. Men jag måste tacka dig Sofia W igen för att du gav mig den första, jag är evigt tacksam!

Ja just det ja! Jag får inte glömma den största nyhetn... *trummvirvell*... VI VANN ÖVER KB (Karlberg) MED 8-1! Känn på det KB!
Älvsjö AIK och KB -F96 har varit fiender sedan länge och vi har spelat lika bra men idag... ni borde skämmas KB! Att förlora med 8-1, mohahaha!

Äter Hägendass (stavning?) nu, vanilj om ni undrar...

Dagens klipp:


Tråkig bild jag vet, men jag älskar låten!

//Bianca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0