F ♥ A ♥ L ♥ U ♥ N

Hejsan,

vet ni vad! Jag ska till Falun med alla sjuor på måndag, förlåt för att det kom så tätt in på men jag har varit sååå himla trött ett tag. Det är väll så när det är mörkt ute. Jaja, i alla fall så ska jag och mina kompisar ha så himla roligt! Ska sova med Johanna, Sofia, Vendela, Mimmi och (en ny tjej i min klass) Alanis. Så himla kul! Hehe, jaja vi får nog gå och lägga oss i tid, hmm... hur ska det gå till? Inte vet jag xD
Ska kolla om jag kan ta med datorn, men troligen inte. Ska i alla fall ta med mig kameran så man kan ta lite foton, och så ska jag försöka fixa till Sofia och speciellt Johanna... få se hur det går.

Jo just det ja! Har färgat håret!;



Ingen niceig bild men men... ganska stor skillnad om man kolla i "verkligeheten". Haha, lite konstigt val av ord... Jaja, nu ska jag spinna med mamma. Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0